Hej!
Jag undrar vad för håroljor man kan använda som inte skadar håret. Jag har 4 stycken som jag har provat lite av håret blir jätte fint av dom å luktar gott med. Men undrar om det är godkända å använda utan att dom skadar håret för gör dom det så vill jag inte använda dom längre. Oljorna heter Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment Ingredienser
Dimethicone, Cyclomethicone, TocopheryllAcetate, Macadamia TernifoliaiSeed Oil, ArganiaiSpinosa Kernel Oil,lParfum (Fragrance), BenzyllSalicylate, Hexyl Cinnamal,iButylphenyl Methylpropional, Coumarin,lLinalool, Limonene.
Amika Oil Treatment Innehåll: Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Hippophae rhamnoides (Obliphica) oil, Argania spinosa kernel oil (Argan Oil), Parfum /Fragrance (Lilial, D-Limonone, Hydroxycitronellal, Lyral, Geraniol, Citronellol, Coumarin), Triticum vulgare (Wheat) germ oil, Simmondsia chinensis (Jojoba) seed oil, Panthenol.
OroFluido Hair Oil Innehållsförteckning
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Dimethiconol,lArgania Spinosa KerneliOil, Cyperus EsculentusiRoot Oil, Parfumi(Fragrance), Isopropyl Palmitate,iLinum Usitatissimum (Linseed)iSeed Oil, Hydroxyisohexyll3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CIl47000 (Yellow 11),lCI 26100 (Redi17).
Davines Oi Oil. Innehållersförteckning Cyclopentasiloxan,Disiloxan,Dimethiconol,Cyclohexasiloxane,Ethylheyl,Methoxycinnamate,Octinoxate,Parfum , Bixaorellana oil,Citronello,Geraniol,Linalool,Alpha-Ismethyl Ionone,Limonene,Tocopherol.