Strawberry Swing
saraaal skrev:Oj vad fin den första knuten blev! Den andra var ju också snygg. Och vilket fint hår du har och fin färg! När man gör knutar med rakt hår blir det så lätt sliskigt och platt.
Annika skrev:Så här ungefär
Tusselina skrev:jatte snyggt! Verkligen!
bergochdalvana skrev:Tusselina skrev:jatte snyggt! Verkligen!
Värt att testa! Jag har ett avklippt ben från en strumpbyxa, det lär ju inte slita mer på håret än vad en vanlig tofs gör. Och den går nog inte sönder lika lätt som den där manicken jag såg att du hade

Tusselina skrev:bergochdalvana skrev:Tusselina skrev:jatte snyggt! Verkligen!
Värt att testa! Jag har ett avklippt ben från en strumpbyxa, det lär ju inte slita mer på håret än vad en vanlig tofs gör. Och den går nog inte sönder lika lätt som den där manicken jag såg att du hade
Jag provde knuten, men använde en stor åttiotals hårsnodd istället och liksom täckte den med håret..knuten blev helt enormXDDD men fin

CurlAhead skrev:bergochdalvana skrev:Så bra att du blev nöjd! Haha, jag har lite hatkärlek inför den där knuten... har inte bestämt mig om jag tycker den är för stor på mig eller om den är fin. Men jag tror den är fin. Eller... stor... fast, fin...
Den ÄR fin, och helt perfekt storlek![]()
Önskar bara jag lyckades få till den, haha detta var ju riktigt svårt!

HanneOvergaard skrev:CurlAhead skrev:bergochdalvana skrev:Så bra att du blev nöjd! Haha, jag har lite hatkärlek inför den där knuten... har inte bestämt mig om jag tycker den är för stor på mig eller om den är fin. Men jag tror den är fin. Eller... stor... fast, fin...
Den ÄR fin, och helt perfekt storlek![]()
Önskar bara jag lyckades få till den, haha detta var ju riktigt svårt!
Håller med. Lyckas inte gömma strumpan, eller så har jag bara för lite hår
shawanda skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=mOlmRc5Uk68
(fin, lite halvslarvig flätfrisyr, brukar göra den jätteofta)

Återgå till Frisyrer & frisörer