Mitt andra inlägg
Blev så ivrig då jag hittade hit, till Lockig.se, och tänkte beställa lite produkter genast.
Men, jag hann hejda mig aningens efter att ha läst runt lite här och var.
Jag skulle behöva lite råd om vilka produkter som skulle kunna passa mitt hår.
(Jag har läst att tex Annika kan ge råd efter bilder...jag tar tacksamt emot från den som har erfarenhet!) Tänkte genast beställa Jessicurls "tyngre" produkter, men det blir kanske för tungt till mitt hår...har läst på lite mer nu, men tvivlar
Om jag gör ett försök att bestämma min hårtyp skulle det vara 2B//F//ii (ca 9cm), alltså S-formade lockar, fler, mer, i underliggande hårlager, se bilder, tunna, mååånga hårstrån. Jag har tvättat mitt hår ung. var 5:e dag tidigare, lite torrt är det. Luggen har jag behövt tvätta däremellan.
Tvättade med schampo nu den 23 dec. för sista gången hoppas jag.
Jag ska tillägga att jag inte tror mig om att hålla på och "styla" så särskilt mycket varje dag, men det skulle inte vara fel att få lite mer lockar, och lite mindre trassel. Kanske vore det idé att klippa upp håret lite, samtidigt som jag vill kunna sätta upp det...jag gör oftast det.
Hoppas på feedback...och förresten, nice att titta runt här på alla vackra, "med respekt mötta" hår. Tack för en inspirerande sida!

Jag tror inte att Rich-produkterna är för tunga för dig, men om du är osäker kan du ju alltid börja med en Trial Size Collection så ser du ganska snabbt hur det funkar!