Säljes eller bytes

Har du badrumsskåpet fullt med hårprylar du aldrig kommer att använda igen? Byt, sälj eller skänk bort dem till någon annan!

Säljes eller bytes

Inläggav Emea » ons 29 jun 2011, 12:26

Hejsan. Jag har nyligen jag kollat igenom badrummet efter produkter som jag inte använder. Dels är det produkter som jag använt mycket tidigare men nu bytt till andra. Och så är det produkter som jag testat men som inte fungerat bra till min hud eller mitt hår. Ifall det är någon produkts ingredienslista ni skulle vilja se eller ha mer info om kan jag lägga ut det i den här tråden.

Hårvård:
REF 551 inpackning
Använd två gånger så burken är nästan full. 250 ml. Godkänd för BM.
100 kr

Hudvård:
Nutriganics smoothing daycream
Från the bodyshop
50 ml, ca 2/3 kvar
75 kr

+ 36 kr frakt (alternativt att träffas om ni bor i sthlm, så slipper ni fraktkostnaden)

Följande hud, hårvårds och styling produkter vet jag inte vad jag ska sätta för pris på så ni får välja pris (+ eventuell frakt). De kostade mellan 50-150 kr när jag köpte dem. Om det är någon som bor i sthlm (så man slipper frakt) byter jag gärna någon av dessa mot en Oliv naturelle sensitive conditioner, ett Nivea classic care balsam eller ett Änglamark balsam. (Obs: Av de hårvårdande produkterna är det endast Aussie- balsamet som är godkänt för BM)

Hårvård:
Aussie Lucious Long balsam Oanvänd
Aussie Lucious Long inpackning Anv. 3 ggr
Aussie Dual personality . 150 ml, ca 2/3 kvar. Volume and conditioning mousse.
Schwartzkopf professional Novelle. 200 ml, ca 2/3 kvar. Mousse med kureffekt
Aussie Hi-hold hairspray. 250 ml, ca 2/3 kvar.
d: fi extreme shape. 2 st á 200ml, ca ½ kvar i båda. Style/finish. Spray + mousse

Hudvård:
Pure cammile visage. En ansikts peeling från yves rocher. Flaska 75 ml, Oanvänd.
Nivea soft caring lotion. 250 ml. Använd 3 ggr.
Hårtyp 1a/F/ii
Hårvård: Testar Water only sedan 2011-08-13
Emea

Återgå till Byt & sälj