soetnoesen skrev:Vad är det som händer för din del då malin?
malin74 skrev:soetnoesen skrev:Vad är det som händer för din del då malin?
Den slutar fungera mot svettlukten och när jag svettas mkt blir det fula fläckar på mina kläder. Supertråkigt eftersom det är smart att göra egen deo+ att det är prisvärt.
soetnoesen skrev:malin74 skrev:soetnoesen skrev:Vad är det som händer för din del då malin?
Den slutar fungera mot svettlukten och när jag svettas mkt blir det fula fläckar på mina kläder. Supertråkigt eftersom det är smart att göra egen deo+ att det är prisvärt.
Så tristmin kropp har inte riktigt vant sig än så jag luktar lite svett i slutet av dagen. Vad använder du istället?
soetnoesen skrev:Det kan inte vara kroppen som håller på att ställa om sig då? Jag vet ju inte hur lång tid du har använt dem men jag har märkt att man nog behöver ha tålamodHar du provat att öka mängden maizena och bikarbonat?
soetnoesen skrev:Har också precis köpt alun och ska prova göra sån deovi får hoppas att vi gillar den båda två!!!
malin74 skrev:soetnoesen skrev:Har också precis köpt alun och ska prova göra sån deovi får hoppas att vi gillar den båda två!!!
Vad har du tänkt att använda för recept? Jag hittade ett på noopoo-sidan men har inte testat än.