Hejsan!
Jag klipper mig på Jess i Sundsvall hos en tjej som heter Helena.....hon e kanonbra och har själv väldigt lockigt hår. Hon e supertrevlig och hjälpsam dessutom väldigt intresserad när man pratar om BM och har förståelse för att man inte vill ha några icke godkända produkter i håret.
Sist jag va där för ca 2 månader sedan förklarade jag att jag inte ville ha schampo och hon letade genast fram ett balsam som hon trodde va ok. Berättade även om lite olika hemsidor med BM info som hon skrev ned...gången innan berättade jag om Klick som hon själv funderade på att testa.
Kan dock berätta om ett riktigt botten napp: Leifs dropp in på storgatan.
Tjejen som skulle klippa mig sprang ut på lunch när jag kom, väntade i ca 30 min till hon kom tillbaka. Hon gick dock inte direkt till mig utan in på personalrummet. Kom ut efter ytterligare 5-10 min och det första hon gör är att börja torrkamma håret.....har afro/svenskt hår blandad typ 3 som trasslar otroligt i torrt tillstånd.
Det första människan kläcker ur sig är " jag tror du har slarvat med att borsta håret" varpå jag förklarar att ingen klipper mitt hår torrt. Hon blir då jättesur går ut och skickar någon annan att tvätta mitt hår, varpå jag får vänta på henne igen. Det värst av allt är att när hon sedan kommer tillbaka stinker hon ciggrök om fingrarna!!!
Då är jag så chockad/ledsen och arg att jag håller på att spricka.....

och tyvärr gjorde jag inte det.
Misstänker att enda anledningen till att hon har jobb när är att hon är ägarens dotter!!!