Saffran skrev:Jag har nu klistrat tråden för att göra den lättare att hitta.
Jag undrar också om vi inte ska följa mönstret från de andra listorna och fylla på en lista i första inlägget efterhand istället, så att man slipper bläddra igenom hela tråden för att läsa den fullständiga listan? Jag kan fixa det, men vill gärna ha tillåtelse av 8108 som startade tråden innan jag går in och börjar greja.
Du får tillåtelse av mig!Saffran skrev:Och jag knuffar fram min egen fråga igen:Saffran skrev:Jag har nu klistrat tråden för att göra den lättare att hitta.
Jag undrar också om vi inte ska följa mönstret från de andra listorna och fylla på en lista i första inlägget efterhand istället, så att man slipper bläddra igenom hela tråden för att läsa den fullständiga listan? Jag kan fixa det, men vill gärna ha tillåtelse av 8108 som startade tråden innan jag går in och börjar greja.
Annika skrev:Du får tillåtelse av mig!
Sista shamponering 29/1-08 2c/f-m/ii
Emelie skrev:Jag tror inte ekofrisören i Norrköping är informerad om balsammetoden heller, om ingen varit där och jag missat det? Ekofrisören har diskuterats i några trådar här, men jag har inte läst om någon som verkligen varit där.
Jag tror det är blandat. De två som jag har tipsat om har jag tex ingen aning om, har själv vågigt hår. Caroline som jag klippte mig hos sist verkade iaf ha ett hum, håret känns mer sammanhållet och tjockare nu.Charlott skrev:Klipper frisörerna på listan lockvänligt också?
Haha, vi pratade om det förr här på forumet... salong på hjul, typ BokbussenAnnika, kan inte du öppna en 'resande salong', så att du kan klippa oss? Skulle kännas tryggare, även om du inte gillar permanent

Annika skrev:Du får tillåtelse av mig!Saffran skrev:Och jag knuffar fram min egen fråga igen:Saffran skrev:Jag har nu klistrat tråden för att göra den lättare att hitta.

Den här frisören är inte inlagd i listan i första inlägget.Matildatiger skrev:Caroline på Hår och häpna i Uppsala
Hon kände till metoden innan jag var där och klippte väldigt bra.
Adios flamingo skrev:Trudes har ju även flera salonger i Sundsvall, är de också informerade om det eller är det bara de i Åre och Östersund som använder sig av metoden?
Återgå till Frisyrer & frisörer